älskade måndag...

Varit hemma nästan hela dagen och bara tittat på tv,
åkte in till skolan med bussen 12 för att gå på kemin, totalt onödigt.
Men det blir ingen skola för mig imorgon heller.
Halsmandlarna svullna och jag tror jag börjar få feber, underbart?
Nu roar jag mig med att kolla på världens bästa serie med varmchoklad, så de är kanske inte så synd om mig ;)


NY, Bubba Gump





imorgon kmr det ett längre inlägg, den här gången menar jag det faktiskt.
jag ska ju faktiskt inte till skolan ;)


svar på Emmas kommentar, ja den är verkligen stor,
ingen tvekan om saken. :)

Kommentarer
Postat av: A m a n d a

jag gillar när du uppdaterar :*

2010-11-23 @ 19:35:35
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0