Fredag

Nu ska jag göra en typisk svensk grej, och det är att skylla ifrån mig ;)
Under lovet så var jag i NY och hade inte tid att uppdatera bloggen då dagarna var fyllda med annat, det kan ni få höra mer om senare.
Sen har jag haft ganska mycket i skolan, hästarna m.m
men jag var faktiskt ledig i torsdags måste jag ju vara ärlig och erkänna, slapp "utvecklingssamtalet", tack Janne!
Så jag var hemma, sov till halv 11, kollade på VD och GG innan jag gick till stallet där jag tillbringade nästan hela eftermiddagen.

Men efter mycket tjat från Hanna så tänkte jag att jag faktiskt kunde ta och göra ett inlägg.
Blev en genomkörare med Todd idag på marken, väldigt bra inför imorgon :)
och imorgon kommer jag även att träffa HANNA! :o
helt otroligt faktiskt och nästa vecka kommer hon hit, underbart! :*
Nu kollar jag på idol och känner mig lite trött efter att ha varit vaken bra länge igår och läste
då hanna distraherade mig, haha.

Har lite nya bilder också, men de får ni vänta med tills imorgon, haha
fast ni kan få en från NY, i M&M store


Btw, lycka till på SM alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är M&M butiken i NY jättestor? Man kan typ köpa förekläden och bakformar och grytlappar med M&M på...

2010-11-21 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0