Lördag

Känner mej rätt trött, har haft massa plugg den här veckan
så det har varit otroligt skönt med helg.
Idag red jag både Calle och Todd,
Calle joggades lite lätt över bommar och bara hade henne lugn,
Toddan fick först ta en vända i skogen och sen jobba i galopp över bommar,
han rörde sig grymt bra och verkligen arbetade, härlig känsla
ni är underbara, jag älskar er <3

Hade tänkt att plugga kemi, men det blev inte så mycket av det,
orkade verkligen inte så tog en lat-dag och bara kollade på serier och sen ringde hanna,
snacka om att jag saknar henne, vi hade verkligen jätte mycket att prata om och jag hoppas att hon kmr hit snart.

Igår var jag och Tilda i stan efter skolan, fikade och pratade massor, hade så grymt kul,
skrattade så kinderna domnade, sen gick vi och åt kina mat medans vi väntade på Sandra.
När Sandra kom så gick vi på bio, "I rymden finns inga känslor" grymt bra film, helt klart värd att se.


hanna och jag i göteborg 2010 <3

Kommentarer
Postat av: hanna

jag saknnnnnnnnnnnnnnar dig !!!! har du pratat med din mamma om när jag kan komma än ?? :D puss på dig BÄSTA<3

2010-10-11 @ 15:30:12
URL: http://hannamgustafsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

söta ungeeeeeeeeee jag saknar dig ):<3

2010-10-11 @ 22:10:19
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0