a day of perfection

Ja, rubriken säger allt, min dag har varit underbar! :)
Naturkunskapen var lite rolig, vi gjorde labbar i grupp (jag, Tilda och Sandra) och har planerat
att på torsdag så blir det rapportskrivning i biblioteket efter skolan.
Efter det hade vi idrott, vi skulle springa 5km och jag hade bestämt mej för att satsa på VG,
så jag sprang på dom två första varven, tog det lite lugnt tredje och körde intervaller dom två sista,
och gissa vad? Jo jag fick MVG!
Helt otroligt, har inte kunnat springa sen i början av nian, veckan innan skolan börja kunde jag inte ens
gå pga mina knän, så det kändes grymt bra. :)

Efter skolan åkte jag och red Todd, började med lite mjukgörande övningar,
och övergick sedan till galoppjobb, galoppombyten, små - stora volter m.m.
Han har blivit riktigt smidig, stark och väldigt snabb, han är bra go lille todd. <3

När jag kom hem så bakade jag, så nu trycker jag i mej chokladbollar och kollar på idol,
och jag kan ju tillägga att jag kan spanskaläxan, helt otroligt men känner mej väldigt nöjd.


bilden är tagen för ngn vecka sen, på min och Tildas klubbor,
eller ja, egentligen mina, då Tilda tog en till mej då hon inte äter godis :)

Kommentarer
Postat av: hanan banan :D

bakade du? :O:O väeldshistoria här :O



btw todd är sööööööööööööt ;D<3

2010-09-29 @ 09:35:33
URL: http://hannamgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0