ingen skola

dagen har varit lite lagom grym sådär, började morgonen med att åka till skolan för att sedan åka direkt hem.
Hade ingen matte så det var bara språk under resten av dagen så jag sjukanmälde mig och åkte hem.
Fick lite plugg gjort, sen bar det av till stallet och shit så bra det gick!
Jobbade dom mkt i galopp, Calle börjar acceptera att hon inte får skena och hoppa runt hur hon vill,
utan gick i form och jobbade på bra, i traven va båda två som drömmar!
Allt flöt på och dom gjorde allt jag bad dom om. Toddan var även grym i galoppen,
jobbade i fin form, superlydig och gjorde perfekta skänkelvikningar.
När jag kom hem så åt jag lite snabbt, pratade med hanna ett tag och sen så tog jag mig äntligen
i kragen och sprang!

Helt underbar dag om jag får säga det själv och morgondagen blir inte mkt sämre.
Utvecklingssamtal kl 9 i typ 15min, sen ska jag och mamma köpa ngr saker innan vi åker hem igen.
Hästarna ska skos och ridas, sen åker jag till Marie som så glatt ska få hjälpa mig med kemin, grattis :D.


Calle i kumla :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0