Miclas Clint Eastwood


Helt underbar ponny som verkligen ställer upp och hoppar med hjärtat.
När jag fick honom kunde man knappt svänga honom, han sprang rakt fram och det fanns inte så mkt jag kunde göra.
Efter lite arbete så blev han grymt snabb, vändbar och lydig.
Sista året med honom så blev jag placerad på alla meeting vi var på utom ett,
och då oftast flera placeringar, flera vinster och placeringar upp tom msvb,
fantastiska lilla häst, vi fick 167p det året, dock så såldes han efter gagnef,
så tävlade inte under hela de året.
Nu ägs han av Elsa Johansson, som gör ett riktigt bra jobb med min/deras fina grabb.


har inte så många bilder på den här datan, men men...
älskar iaf bilder från mora, 2a plac i msvb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0