mot grevagården!

Sitter i bilen till grevagården nu! :D
Skrev inget igår för det blev en väldigt sen kväll, åkte 16.15 bussen hem,
så va i Tärnsjö ca 17.40, sen åt jag snabbt och efter det var det bara att snabbt ta sig till stallet.
Började med att rida Calle, hon gick super bra!, helt underbar var hon :).
Toddan gick också galet bra så jag va verkligen jättenöjd, sen var det att bada honom och jag är väldigt nöjd med att han fortfarande är ren :).

haha och ett litet tips,
det är inte så smart att leka med sin häst i en ridbana utan staket runt om,
eller hur calle, haha :) Lekte med henne, jag sprang och hon sprang efter,
hon tyckte det verkligen var jätteroligt så hon började bocka av glädje, sen så var det min tur att springa efter henne, hehe det är tur att hon lyssnar på mig när jag ropar på henne :).


min prinsessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0