sämsta aprilskämtet någonsin...

Det var ju 1 April igår och mina systrar skulle försöka lura mig.
Så helt plötsligt smsade marie mig och skrev att hon fått ett bud på Todd på 300 000kr.
Jag trodde henne inte, men efter ett tag så började jag få panik...
Jag vill ju verkligen inte att han ska bli såld, tillslut sa hon april april och jag blev lättad och galen på henne.
Sen försökte lotta med samma sak, men då va de ju lite förset.

Toddan har blivit helt fantastisk sen helgen i hamre!
Jag har hittat en jättebra känsla och han går perfekt, så fort jag tänker ngt så gör han det.
Och vad det gäller Calle så har jag fortfarande hoppet uppe, det ska gå, jag vet att det kommer gå.
Jag måste bara bevisa det för henne och för alla andra, jag kan, jag vill, jag ska.


nej vaddå vill inte riva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0