Slapp dag

Började dagen med 50min matte, sedan hade jag mitt svenska tal.
Det gick bra, men blev lite frustrerad över att jag fick vg++, IGEN... men men.
Hade ingen spanska så struntade i Engelska lektionen.
Gick in till stan, tog ut pengar,sen gick jag till station och köpte en liten b&j medans jag väntade,
så härligt varmt ute idag.
När jag kom hem så segade jag mig först lite framför datan innan jag cyklade till stallet.
Mockade Toddans box medans de åt upp sitt hö, sen red jag båda.
Dom gick galet bra båda två och var väldigt samarbetsvilliga.
När jag ridit klart så mockade jag även Calles box och cyklade sedan hem.
Nu har jag tillbringat kvällen med fysik.
Hade tänkt skriva mer, men borde fortsätta plugga...
Får bli mer imorgon, har dock långdag då men inget att göra på kvällen.
Sen har jag bara en lektion på onsdag och slutar väldigt tidigt :).
Fotade även en massa idag, kommer bilder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0