GODMORGON

Stolt över mig själv, jennie gick upp kl 6 för hon skulle på match. och då somnade jag om till kvart 9.45 !!! det är ju sjukt hahah, men satan va skönt o sova ut för en gång skull! Aja, idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, typ ta upp vattenhink / påsarna och mathinkar till stallet eller nåt. För jag hoppas ju lixom att L följer med hem imorgon ;) lägga i spån i transporten behövs oxå göras, så de finns ju lite att göra iaf =D

Ajaaa nu ska jag käka (som vanligt..) och sen hitta på nåt!
har ni sett min jättefina tele förrästen :D
den som anger ville ha en vecka innan, haha!
och nii, svara på den där anger saken, det är ju kul :DDDD
/engman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0