kanske är det dags...

Många av er lyser upp min dag, ni gör livet lite roligare :).
Jag hoppas ni alla tar er tid att läsa detta

Men sen finns det ju dom som ger motsatt effekt...
Det är ju så att i princip vart du än är så lägger någon märke till dig, någon som ser allt du gör,
någon som analyserar varje ord du säger/skriver.
Dom letar efter brister hos dig, letar och letar... om de är svåra att hitta så blir de bara ännu mer angelägna och "avskyr" dig ännu mer, dom tar första chansen dom får. Trots att de i så många fall bara är dom själva som framstår som puckon. Det kommer alltid finnas människor som vill en illa, som önskar att man ska misslyckas,
påstår att man inte förtjänar framgångar, att man inte duger, att man tror att man är något, att man är dum i huvudet... att de vänner till personen i fråga inte ser hur mkt fel det är på den, ser inte att hon/han är en slampa, jävla hora, en falsk människa, osv osv...

Det kommer ju som sagt alltid finnas dom som vill dig illa, jag har några åsikter jag vill framföra till er,
FINE tyck allt det där om ni nu så gärna vill det, va så omogna att ni försöker dölja era brister genom att klaga på andra, men alla med vett ser igenom det! Fattar ni!?
Alltså visst jag älskar inte alla människor, men jag går inte runt och försöker trycka ner dom.
Vill ni ha något att analysera så här: "Eftersom ni letar brister hos andra så vet ni själva innerst inne att det är er det är fel på, så FUCK OFF och bättra er själva istället för att ifråga sätta andra!"

Det är så här, ni gömmer er där bakom datan eller mobilen och tror att ni är så tuffa när ni skriver, eller går till er kompis om ni har någon och snackar skit, försöker vända andra emot den personen ni tycker så illa om -.-
Men vem är det som kommer lyckas i livet då tror ni?
Den som är så osäker på sig själv, snackar skit och kränker eller den starka som står upp för sig själv och andra?



Hahaha vet ni hur skönt det va att skriva de där? Att uttrycka vad jag känner, att jag inte gjort det tidigare!
In your face, vi vet vilka vi är, ta reda på vilka ni är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0