Skolan

Började halv 9, biologi lab, där vi kollade på celler från mossa, potatis, lök, munnen och ngt annat :)
Rätt kul faktiskt :)
Sen hade vi lääängsta hålan så jag, Tilda och Sandra drog ner på stan, gick runt lite och åt sedan lunch på cupido.
Medans vi satt där så såg jag ett bekant ansikte, ingen mindre än Caroline Ottehall, det var galet kul att träffa henne, hade massor att prata om.
Efter några timmar så säger Tilda plötsligt "vi börjar om en kvart" och vi satte en j*kla fart.
Hur vi lyckades vet jag inte men i tid kom vi iaf till fysik lektionen.
Dock hade vi inte missat ett dugg om vi kommit sent, vi gjorde ingenting på lektionen, bara onödigt torrsnack för att vara ärlig.
Sen hade vi Samhällsjuridik, känns som att det kommer bli mycket jobb där, men jag tycker det är intressant så jaja :)


Fina todd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0