_

Dom flesta av er har förmodligen redan sett den här videon:



och även:



Men det jag inte förstår är dom som kallar det hela en lögn?
För alltså han säger ju inte att han ljög?
Han säger att han har det bra NU, visst det är lätt att tolka videon så,
men fortfarande, man måste lyssna, han säger aldrig att allt var lögn.
Sen so what om han hade ljugit, det finns så många som blir mobbade
så ist för att folk ska ödsla tid på att intala sig att han ljög (vare sig han gjorde det eller inte) så
fundera över den första och att det förekommer, att folk känner så, allt för ofta.

Sen hittade jag den här:

http://www.youtube.com/watch?v=vC5TaPzuMKg

(går av någon anledning inte att bädda in så ni får trycka på länken)
Efter att ni kollat på den så tror jag att färre kommer se allt som en lögn ;)

Kommentarer
Postat av: Erken

Asså jag hade inte sett den sista förut! och nu fattar man ju verkligen!

2011-12-10 @ 22:52:24
URL: http://erikabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0