?

En vanlig fråga är "vad går du för linje?"
mitt svar blir alltid - natur...
reaktionen blir oftast "är du galen? hur orkar du? vad sjutton fick dig att välja värsta pluggis-linjen?"
- bra fråga, ingen aning.

Just nu har jag verkligen ingen aning, eller jo, jag kan verkligen inte se mig själv gå något annat. Man blir galen, det är alldeles för mycket att göra, för mycket att kunna, för mkt som vi förväntas veta bara för att vi går natur, man blir tokig, men av någon anledning så är det här vad jag vill. Vissa av mina kompisar skrattar åt mig så fort vi kommer in på skola som samtalsämne haha och jag förstår dom, skrattar själv, hur kan man välja det här? ;)
Just nu har jag 10 grejer kvar innan jullovet, varav ett slutprov i fysik, 10 stora grejer och då är det inte ens 10 skoldagar till lovet. Nästa vecka har jag 4 redovisningar, prov i matte c och slutprov i fysik, sen dom sista två dagarna i skolan så har jag en stor uppsats att skriva i juridik, ett stort prov i juridik och 2 viktiga inlämningar.
och nu måste jag verkligen återgå till min fysikbok igen, men mer uppdatering kommer om en stund ;).


Kommentarer
Postat av: EGGET

PLUGGA <33333333333 oss

2011-12-10 @ 18:06:54
Postat av: din man

Fattar seriöst inte hur du orkar kvinna!?!?!?!?!??!?!

2011-12-11 @ 14:41:25
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0