Svar på kommentarer

Anonym om <3:
hej! kan inte du visa mera bilder från lag SM? behöver inte bara vara bilder när ni rider. skulle vara super kul att se! behöver inte heller vara från just SM, ni verkar ha det så kul tillsammans (du och de som var med i ditt lag)
puss o kram på dej och din bästa blogg! <3
Jo det kan jag ;) Lägger ut massa random bilder på oss i veckan ;)
Tack :)

voldan om <3:
du ser ut som en livsnjutare där på hästryggen.
Hahaha självklart ;)

Anonym om 2day:
varför tränar du inte för kamensky längre? :) gör dom andra de som var med i ditt lag när ni blev 3a? :)
Jag känner att det inte är något jag vill ta upp här,
jag va med när vi kom tvåa ;) och nej ingen av oss tränar för henne ;)
Jag tränar för Catharina Hadin medans Alle, Erika och Sandra tränar för Louise Haaga och John Hickey :).

Ebba om .:
Hej, du har haft en B- ponny som heter munsboro may va? :))))))))) i alla fall en liten b ponny , ganska grov, och mörk brun?
Ja det har jag :) världens coolaste :).

Sarah om What you love is what you should fight for:
Vart har du köpt schabraket, samt luvan som du har på bilden i din header längst upp till höger? :)
Det var jätte snyggt!
www.washap.se 

Anonym om ´:
Vad ska du göra på nyår? Kan vi få se bilder från det och från din klassfest?
Jag ska till Sandra Nilsson med bland annat Matilda Sparrenhök, Isabelle Jernberg, Alexander Sandbring, Erika Bergqvist, Beatrice Nyberg, mf'.
Jodå det kommer nog komma en hel del bilder efter  nyår ;)
Nja, har inte så många bilder från klassfesten, vet inte om jag ska lägga ut dom x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0