En trevlig söndagkväll

Sitter här med chokladbollar, bloggar och kollar på solsidan!
Lätt bästa serien någonsin, så sjukt rolig!
Har ridit båda hästarna, massa galoppjobb.
Calle fick först ta en kort tur i skogen och sen jobba på ridbanan,
börjar verkligen fungera nu och börjar kunna pressa henne lite.
Toddan fick köra galoppträning i skogen, vi har en sträcka som först går plant
raktfram, där brukar jag trava fram, sen är det en backe upp på en höjd,
sen fortsätter man där ett tag tills det kmr en backe ner från höjden och sedan en raksträcka,
där brukar jag jobba dom i samlad och stark galopp upp för backen, sen köra tempoväxlingar,
verkligen få dom starka. Det gör väldigt stor skillnad för markarbetet och hoppningen, borde verkligen vara snö där hela året.

På torsdag tror jag att jag drar mig till bästavän, Erika Berqvist för att umgås lite med'na nu när
det är lov :) sen blir det göte lördag-söndag :D

Ha'de!


Sötaste i Kumla -09 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0