Mina stjärnor


Munsboro Todd
Jag har haft honom ungefär ett halvår skulle jag tro,
har hoppat msvb med honom, han är väldigt sympatisk och arbetsvillig.
I början gick han inte att komma upp på, han skickade bla av mig så jag fick åka ambulans till sjukhuset.
Han har även varit svårfångad och kort i steget.
Men nu kan jag hoppa upp utan att han rör en fena, går han som en klocka på marken och kommer glatt i hagen.
Mitt mål med honom i år msva och SM.


Munsboro Callie
Jag har haft henne i tre år, hon är väldigt het och extremt känslig, men väldigt arbetsvillig.
Jag har tävlat upp till La med henne. Men hon har fått vila under sommaren för att rensa tankarna,
sen har hon gått under vintern och jag jobbar med att verkligen få henne lugn så att hon inte försöker hoppa av lite när som mot hinderna och rusa fram.
Calle följer mig som en hund, för hon ser mig som sin trygghet och hon är min.
Mitt mål med henne är att jag ska kunna tävla henne och hon är lugn,
kapacitet finns, men det är den mentala biten som vi arbetar på.

Kommentarer
Postat av: Amanda

mina idoler!

2011-02-22 @ 10:34:17
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0