rubrik

Ligger i sängen med en fet godispåse, för er information så är det farligt att vara med erika, fick med Entourage och en fet bok, när ska jag ha tid och läsa den?
Har fullt upp med skola, hästarna och mina kära filmen, hahaha :).
Idag har jag ridit tre hästar, Munsboro Saxon (Fredrikas c-ponny), Calle och Todd.
Jag och Erika var grymt snygga när vi red i stormen, med skidglasögon, rånarluva (kexhchokladluva) och jag hade även Carros hjälm och Erikas väst på mig, Erika du bör banta... ;)
Någon borde ha tagit kort på oss när vi red runt kyrkan.
Toddan fick leka i skogen, så grymt snabb han har blivit och så otroligt lydig!

Jag och Erika bloggrapeade Hanna Gustafsson, haha hon blev extremt glad, eller? :)
Det var riktigt kul att vara där, så längesen och hade det inte varit för gbg så hade jag stannat.
Sen måste jag ju bara tillägga att jag och Carro är lika långa, om inte jag lite längre hahaha känn på den :D.
Skulle kunna skriva massor, men nu ska jag kolla på iaf ett avsnitt av Entourage, ska åka hemifrån klockan 6 imorgon så borde egentligen sova...

Ha't bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0