you and your beautiful soul

Livet... alltså det är så jävla bra nu, hästarna går superbra, grymma läsare, helt fantastiska vänner och familj. Det finns inte direkt ngt att klaga på, tidigare skrev jag ju om mina mål med Todd och vi har nått dom, så nu är nya satta (som jag skrev för ngn dag sedan), Calle är ju underbar som alltid och ni äger.
Jävligt lyckligt lottad är jag och jag är tacksam för allt bra i mitt liv! Hahaha ja ni, jag borde kanske sluta blogga sent på kvällen, för jag lyckas bara skriva en massa halvdjut skit ;)


if i just could figure you out...


låten väcker så många minnen :')

(hehe min svenska är inte den bästa just nu, men ája ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0