Gästbloggare

Hej, Emelie Bergh heter jag, 14 år är jag! 
Kan ju börja med att tacka Amanda att jag får gästblogga här, supersnällt! 
Jag har en storhäst som heter Corline fly. Hon är 7år, efter Aerline H. Hon gick Falsterbo och Flyinge som femåring, och tävlade på som sexåring. 
Jag har haft henne i ca ett halvår nu, och vi har kommit igång med tävlandet lite. Har än så länge ridit 120 på henne, men satsar på att debutera
130 innan detta året är slut. Sen är ju SM ett mål för nästa år!
Innan henne har jag haft två ponnysar, eller jag har haft tre. Men den ena sålde vi nästan direkt för att de verkligen inte passade! Sen hade jag 
även en b-ponny på tillridning ett tag under 2009.
Min första b-ponny lånade vi i 2 år, Beats me. Han var ett projekt, även fast jag bara var 11 och han var 5. Han var en avkastarkung, vi hade inte riktigt 
fått höra sanningen innan vi fick honom, men jag tror nästan att de va bra! Jag kämpade på med honom första året, och tävlade upp till Lätt 
a som sexåring, som sjuåring kvalade vi till SM. Mycket nerver satte stopp för bra resultat i första kvalet, men sen rullade de på bra, kom
med i a-final, och de var målet!
Sen fick jag en ny problemponny, en C-ponny som heter Nagar. 5 år var han när jag fick honom, kunde inte mycket alls. Men jag trulade på med honom
ett år, och avslutade med att rida Ungponnychampionatet på Strömsholm, som 6-åring. Hade honom ganska exakt ett år!
Det var lite om vem jag är, om jag låter intressant kika in på www.tavlingsryttarninorr.blogg.se :)


(jag kunde tyvärr inte ta emot de andra bilderna /Amanda)

Kommentarer
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-07-13 @ 14:03:45
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0