Nej nu drar jag ut

Jag trivs med att ha mycket att göra, saker att fixa och ha massa människor runt omkring, just för att jag vill och inte för att jag måste.
Visst det är skönt att bara slappa ibland, men det är bara det, ibland...
Känner att jag har alldeles förlite att göra, samtidigt som jag tagit åt mig lite förmkt, jag bloggar varje dag med flertal inlägg, har lovat att blogga åt Amanda Engman i två veckor framöver, samtidigt gästblogga hos en annan nästa vecka, träffa mina vänner och rida... Hur tänker jag? hmm ingen aning, men det är så jag vill ha mitt liv, dock inte alltid, men ofta.

Men nu tänker jag dra ut, skulle vilja springa men mina knän är för dåliga, så det får bli cykel ist.
Träning som träning, bara att köra dubbla sträckan i högt tempo! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0