ngr frågor och svar

Har du några andra djur än hästar?
Nej bara hästar ;) vi hade en hund förut, Ayla, världens snällaste!
Shit vad jag saknar henne, underbarare finns inte. Men iaf, efter henne så har vi bara haft häst.

Varför är du vän med mig? Jag menar jag är rätt cp o sådär.. Du hade ju kunnat bara typ ignorera mig =D svår vaa?
HAHAHA, jag gillar lite knäppa människor ;)

Varför är jag så otroligt grymt jättebäst?
Jaa jag kan inte svara på varför du själv tkr du är jättebäst ;)
men du e skööön.

Älskar du mig?
Klart jag gör!

Älskar jag dig?
Haha skulle tro det ;)

Ska vi leka?
Ta med sandlådan så kör vi!

Vill du ha en puss på stjärten? :>
HAHAHA jag dööör

Vad är målet med todd?
I år är det att göra två bra SM :)

Kmr du tävla Calle mer?
Nej tror inte det :/ jag har blivit lång på henne så rider typ bara på marken nu.


ja några av dessa frågor va sjukt random, men det gillar vi, right? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0