take the day as it comes

Tja sötisar!
Blev ingen uppdatering igår för jag va sjukt trött efter helgen, och vilken helg sen!
Todden fick ta en skrittvända i skogen och Calle fick även hon gå i skogen, förutom det så gjorde jag inget annat än att prata i telefon med erika och amanda, och kolla på massa series.
Idag däremot så är jag tillbaka på jobbet! Bara den här veckan kvar, sen blir det lov for real, underbart!

Nästa vecka blir det grönan med dom bästa på måndag och västervik fre-sön!
Förutom västervik så ska jag hoppa rpc i tierp innan SM.

Ha det!
Mer uppdat. efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: mandarin

men asså, jag ´ska ju inte med till grönan.. hur tänkte du när du skrev bästa då? D:

2011-07-05 @ 15:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0