xxx

Gårdagen var ganska grym med underbart folk, red tidigt och drog sedan till bergqvist's,
roligast under dagen var nog när vi skulle cykla tillbaka efter att vi badat, 5pers, 3 cyklar...
Niklas körde mig på styret, Martin körde Alle och Erika va rutten så hon fick cykla själv :).
Niklas och Martin cyklade som galningar och vid ett tillfälle så körde Martin och Alle om oss, och strax därefter ser vi hur dom slår över, båda flyger iväg och cykeln efter, fan va kul det såg ut, vi kunde verkligen inte sluta garva åt dom. Orsaken var att Alles fot hamnade i hjulet, smidigt värre :).

Idag var det däremot en ganska händelselös dag, red båda hästarna, dom gick grymt bra.
I övrigt har jag typ tillbringat dagen med min bok "The hunger games",
bästa bok jag någonsin läst! Och pratat med Erika i telefon.
Förresten, Toddan som alltid varit svår att fånga i hagen, har sedan strömsholm blivit allt lättare att få tag på, och idag kom han springandes till mig, underbara ponny, kan verkligen inte komma på något negativt med dig nu.

Imorgon blir det stallet på fm och sen åka in till Uppsala för att träffa Erika, men skriver mer om det sen.

Ha'de!



Kommentarer
Postat av: Amanda

tänkte bara säga att jag saknar dig <3

2011-06-13 @ 23:08:06
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0