resultat

Jag har varit dålig på att uppdatera, jag vet.
Tävlade i Heby igår, nolla i förklassen.
Vårat lag kom 4a, helt okej.
Sen hoppade jag msvbn med Todd, innan mig så hade alla b och alla c-ponnyer utom en stannat ut sig.
Det var en väldigt teknisk och svår bana men jag gilla den.
Toddan var jättefin, nolla till nästsista hindret då han inte uppfattade att det var en oxer så rev han bakbommen och iom. det så kom vi precis utanför placering, annars hade vi kommit tvåa.
Det var bra tre st som tog sig runt banan av både kat b och c, är väldigt nöjd med min stjärna!
D-ponnyerna vann med 8fel, så det borde ha varit ihopslaget (tkr jag), haha. :)


Han är så otroligt söt och jag själv försöker tala lugnande med honom och ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0