Resultat

Har varit i Högbo och hoppat deras nationella la och msvb, vi nollade La:n och kom fyra.
I msvb:n så rev vi 3an, men han va galet fin!!
Lyssnade verkligen på mina hjälper och det flöt på, det var bara på trean då vi inte riktigt fick det att stämma, inte någon av oss, men rundan räckte till en 4e plats :).
Haha men det tog ett tag innan det blev klart att det faktiskt var jag som kom fyra, de i dommartornet hade inte uppmärksammat att tjejen de först sa kom fyra faktiskt hade två ner. Men efter lite om och men och flertalet personer sagt till så korrigerades det och jag fick mitt pris ;) extremt nöjd med dagen och todd, så nu taggar vi tills imorgon :) .


Kommentarer
Postat av: Amanda

BÄST!!!!!!!!!!!

2011-05-21 @ 20:43:23
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0