Fullt upp

Ledsen för dålig uppdatering, har verkligen inte haft någon tid över att blogga idag.
Jag slutade 20 i 5, tisdagar är helt klart de jobbigaste skoldagarna, har alla jobbiga ämnen och slutar sent.
Det som faktiskt är roligt är idrotten, där vi idag fick välja mellan volleyboll och gymmet, valde gymmet.
När jag slutat så gick jag till Café Linné Hörnan för att skriva min observation, är faktiskt hyfsat nöjd med den.
Sen lagom till att jag skulle avsluta den och jag precis kolla upp från dataskärmen så ser jag Lotta och Marie (mina systrar), så fika med dom, och tog sedan 7 bussen som jag fortfarande sitter i.
Mina val av bloggar kommer imorgon fm så ni kan fortfarande skriva era bloggar :)


Kommentarer
Postat av: engen

du har för fullt upp me å prata med mig såklart <3333333333333333333333

2011-11-22 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0