rubrik

Planerna för dagen är att jag ska hoppa Todd nu på fm,
sen blir det några timmars plugg och ikväll så har jag inte riktigt bestämt än, så vi får se ;).
Måste skynda mig nu men tänkte först lägga ut en kommentar jag fick av Emma så att
alla uppmärksammar den:

Anonym (Emma) om LÄS DETTA:
Okej, jag ska inte förklara mig för någonting!

När jag skrev den här texten och skickade in den till Amanda var somsagt min tanke inte att vinna tävlingen. Syftet var inte heller att andra ska tycka synd om mig eller något liknande.

Sanningen är faktiskt att jag i de flesta fall önskar att ingen visste. När folk kommer och klappar en på axeln och ser medlidande ut.Snälla jag vet att jag är ledsen, ingen behöver påminna mig om det..
Grejen var att man skulle skriva om en händelse som betyder något, och för mig är de här med min kusin självklart en stark händelse i livet.
Anledningen att jag lät Amanda både lägga upp texten och länka mig var för att jag vet att de finns många där ute som precis som mej mist någon som står en nära. De kan vara de svåraste som finns att prata om, jag vet också att min text kunde varit bättre och jag vet att den är långt ifrån felfri. Men det var också den här händelsen. Jag har svårt att skriva ner mina tankar på ett papper.
Jag lät Amanda länka min blogg för jag tycker man ska kunna stå för vad man skrivit, och det gör jag verkligen.

Tack alla ni som visar att ni bryr er, varenda ord ni skriver betyder otroligt mycket! <3
Vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag förstår vad du menar och återigen, jag är sjukt imponerad av dig! <3

Kommentarer
Postat av: Viola

Tro mig jag grät igenom hela texten, vad skulle du behöva förklara? Du har väll inte gjort något fel?

Vet nån om hon har kvar Smile och isåfall om han heter Smile coverboy? Kramar!

2011-11-02 @ 19:58:47
URL: http://violahalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0