hmmm

Imorgon är det ju då sovmorgon till 1!
Så jag drar till stallet på morgon och rider innan jag tar 11 bussen till stan :).
Grymt skönt att hinna rida innan.
Sen blir det skolan från 13.00-16.00, fysik och JK.
På fredag så går jag till 15.40, mamma kommer att hämta mig då hon slutar tidigt,
skulle in till stan för att göra ngt och för att vi ska hinna åka och göra något jag ännu inte har berättat för er, ooops ;)
Jag tror det bara är Isabella som vet om det här, hehe bitch jag vet att du kmr lacka för att jag inte sagt ngt,
men har helt glömt att säga det så ring mig! Och du med Engman :).


Kommentarer
Postat av: Din fru

Ja man berättar ju allt för sin fru;)

2011-10-06 @ 16:45:31
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0