Jag blir så trött...

Ursäkta mig, men vad f*n vet du om min statistik??
Du kan inte kolla min blogg i typ 2s och stämpla den!
Du har ingen aning om hur många läsare jag har, du har heller ingen aning om vem jag är eller vad min blogg
handlar om om du bara "kika in"...
Det du skrev är förmodligen byggt på avundsjuka?...
So what om någon tipsar om min blogg, för att den tkr att bloggen är bra och ponnysanning länkar mig.
Herregud, vad är problemet med det?
Och sen är det lite lustigt att det var just MIN blogg du skrev och inte ngn av de andra bloggarna dom
länkat? För du skrev inte "tex amandaanger.blogg.se" utan du skrev bara "amandaanger.blogg.se".
Dom har länkat bloggare som bara funnits i någon månad, jag har bloggat i ungefär 1.5år och jag HAR
läsare, så vad är problemet?
Och med tanke på de mejl och kommentarer jag fått så är min uppfattning att väldigt många gillar att dom länkade mig
och att många gilla min blogg.


( Tänkte lägga till en liten sak här i det här inlägget.
Du som skrivit den där kommentaren till ponnysanning kan ta sig!
Antagligen gick du in på bloggen av en anledning, om du tkr de är töntigt/jobbigt lr ngt att länka folk så skulle du inte klickat dig in hit. Och hade du inte öppnat ögonen för bloggen, tyckt de var ngt speciellt eller något annat så hade du aldrig skrivit den där kommentaren. Det är precis som anger skrev, avundsjuka.
Att ponnysanning länkade henne var ju gr8, man måste ju få reda på att bloggarna finns på ett eller annat sätt, tror ni storbloggarna skulle vara stora om de aldrig blev länkade? Nej, skulle inte tro det va! För om ingen berättar av bloggen finns HUR FAN SKA MAN DÅ KUNNA LÄSA BLOGGEN?
Och jag lovar, hon hade läsare innan hon blev länkad! Antagligen 100gånger fler än du ngnsin skulle kunna få om du hade en blogg!
fuck u ditt fucktard, vi kan ta det är face 2 face om du vill mucka. Bara att ringa mig så bestämmer vi tid o plats!
// ENGMAN )

Kommentarer
Postat av: Anonym

så braaa skrivet ! ;)

2011-10-19 @ 15:42:03
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Angelica Pettersson

HAHHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!!

SÅ JÄVLA BRA SKRIVET!!!!!!

hon den där som skrev kommentaren e bara avundsjuk på dig..

2011-10-19 @ 17:58:18
URL: http://alinetress.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha grymt :)

2011-10-25 @ 08:16:17
URL: http://sofialovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0