Ju mer dom spottar desto snabbare kommer jag att blomma

Jag lät Amanda Engman (fotografamandi.blogg.se) gå in på min blogg efter jag skrivit föregående inlägg, för hon ville lägga till lite och jag är glad att jag lät henne, tkr hon skrev riktigt bra, tack vännen <3.

Det finns något speciellt hos alla personer och i allt vi gör, men för att se det så gäller det ju att man är öppen för det, att man vill se det.

Men nu ska så tänker jag bara stänga av allt som inte har med hästar att göra, dra hem, rida Todd och sen åka på hoppträning med Liz, skriver självklart efteråt :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du har en bra dag:)



Jag har lagt upp en liten bildbomb på min blogg av teckningar jag har gjort, vilken tycker du är bäst?



kram

2011-10-19 @ 14:24:58
URL: http://ninnah.blogg.se/
Postat av: Bert

Dom som muckar med dig, dom muckar med mig, och dom som muckar med mig är det roligt jävla synd om med tanke på att jag både är stor i käften och BIFF så ja nitar alla med lillfingret ;) (de sista stämmer ju iaf!!)

2011-10-19 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0