time to go

Nyligen kommit hem, ska strax åka och göra det där,
sen vidare till stallet för att rida kungen.
Borde ta och plugga lite kemi ikväll oxå, imorgon rider jag på morgon
sen åket jag och träffar Engman och Bitch, kina och bio.
Kanske blir lite bilder och ngt videoinlägg? Vem vet ;)
Rosanna skulle också ha följt med, men människan bor ju nästan mer ute i ingenstans än vad jag gör,
så hon kunde inte pga bussar :/.
Men aja, nu ska jag byta om, sen dra vidare.

Kom med lite bra gissningar nu (föregående inlägg), länkning/gästbloggning till den som har rätt,
eller om det är ngn som inte har blogg och inte vill gästblogga, så skulle jag kanske kunna skriva ett inlägg
om dig, om jag känner/vet vem du är :).


Alltså den där ponnyn! <3

Kommentarer
Postat av: PANDA

VI TRE SKA VIDEOBLOGGA HELL YEAH!!!

OCH FOTA GALET, ta med dig din kamera bög

2011-10-07 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0