Ngr frågor/allmänt sköna kommentarer

Angelica Pettersson  ([email protected]) om Det heter "Jag SKA":
Sjukt snygga skydd han har!
Tycker du ska säga vart du köpt dem! :D

Vi köpte dom på GBG horse show, men de finns på typ Charlies och Skara tror jag ;)

Nora! :D om NU SNACKAR VI!:
Ska du åka till helsingborg nu?? :D

Ja jag tror det :D

emma om Det heter "Jag SKA":
så grymt snygg ponny du har!

Tack så mkt! :)

bert om bilder från igår, 1.:
JAG ÄR SNYGG SNYGG SNYGG SOM INGEN ANNAN <3

HAHAHA okej då vet jag xd

hatar.dig  (idiot.se) om fin kompis, haha:
asså angiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!!!!!!!!
ska du va la död eller?
LA LA LA
tralalaaaaaaa

eeeh okej stördman??


orkade inte kopiera x)
1. aaaw du med bea, hehe... (kolla hennes blogg HÄR)
2. neeej, cykeln stog ivägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0