Förstår inte vissa människor...

Det här skrev Vendela på sin blogg för ett tag sen:

och fick detta som respons:

Jag tycker kommentaren är helt sjuk!
Visst "Sofia" kanske kände sig träffad, men jag tycker inte att Vendela skrev det som ett påhopp?
Jag menar vem skulle kunna veta vem/vilka hon menar liksom?
Hon skrev ett åsiktsinlägg, inget mer med det.
Som tex en viss annan blogg som verkligen ger sig på personer/grupper och använder namn...
Ni vet nog vilken stor blogg jag menar...

Jag vet inte hur det går till när 2åringen hoppas, men på den beskrivning jag fått så låter det lite sjukt.
Men som sagt så har jag ju inte sett något själv.
Det jag vill komma fram till är att även om man skriver ett inlägg om sina åsiker (så länge det inte är tydligt riktat mot en person/grupp där man vet vilka det är) så borde man inte få kommentarer som denna tillbaka!
Visst det är kanske inte hennes ensak, men "håll dig till din ridskolehäst och dina töntiga märkesgrejer istället! som verkar göra din ridning bättre." vad är poängen med det?
Kommentaren är ett personangrepp, inte bara allmänt, utan "sofia" skriver tydligt dig, din, dina, alltså offentligt försöker kränka henne, anonymt också.
Vad spelar det för roll vad hon har för häst, vad gör det om hon har märkesgrejer och när påstod hon att det skulle få henne att rida bättre, hon väljer vad hon har på sig och råkar det vara märken så spelar väl inte det någon roll?

Jag förstår mig verkligen inte på människor som kommenterar elaka saker anonymt på bloggar,
det är otroligt omoget och fegt, har dock aldrig fått det själv, men vet flera som fått det.
Människor som gör det borde allt ta och växa upp, dom tror att dom är coola bakom sina datorer,
men i verkligheten, vad gör ni då... När man går fram till dom och vill ha en förklaring, när chansen att säga det face to face är där, haha nej då är dom inte så tuffa längre.

http://hillaryochfleur.blogg.se/

If people is trying to bring you down,
it only means that you are above them.

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiet va grym du eee! <3

2011-10-11 @ 22:25:37
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Anonym

shiet va grym du eee! <3

2011-10-11 @ 22:30:31
Postat av: Noomie

Har bråttom så hinner inte läsa hela inlägget. Bara kommentaren hon fick. Herregud.. Vad finns det för folk egentligen? Man blir ju lite mörkrädd "/

Fin blogg för övrigt! :)

2011-10-12 @ 12:50:41
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0