:)

Haha jag brukar inte kolla min statistik speciellt ofta då jag gör det här mest för att det är kul,
men av nyfikenhet så kollade jag idag och känner mig väldigt nöjd med att statistiken ökar :).
Vad säger ni om att jag får mamma att fota storhästen idag?
Hmm sen kanske jag kör en frågestund, men bara om ni lovar att ställa mkt frågor, för annars är det rätt värdelöst ;), kommentera det här inlägget/skriv på fb eller ngt om ni tkr att jag ska ha det? ;).


Fina Todd, hehe synd att mitt 'fina' *host* koncentrerade anisktsuttryck kom med...


Msva:n i Ljungby. (fint skänkelläge -.-)


KUNG, så jävla fin han är! (inte så tokiga skänklar där iaf :) )


3kombinationen :p

Tack Matilda för bilderna :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Varsågod :)

2011-09-28 @ 19:50:40
URL: http://matildanerell.blogg.se/
Postat av: Berit

hej

ni är fula

kyss min rumpa

hejdå

2011-09-28 @ 21:05:45
Postat av: Anonym

Fina bilder.

2011-09-29 @ 07:20:22
URL: http://Anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0