Gävle

Ridhus: Långt men smalt, rätt låg läktare, hyfsat underlag, men helt ok.
Framridning: hysad och stor ridbana att rida fram på, dock svårt att veta att den fanns då den va en bit bort och det va inte skyltat.
Framhoppning: INTE bra, det va djupt och halt i hörnen och den va liten.
Bana: helt okej banor.
Funktionärer/banbyggare: Shit, trodde seriöst att jag skulle bli galen! Dom var otroligt sega, hade ingen koll alls... Nej men oj ska man höja 5 i omhoppningen i en A1:A? -.- , hmm sen tycker jag att det vore bra om banbyggaren hade lite koll på hur hennes banor skulle vara och att man mäter en kombination på marken och inte bara rakt utan snett också, men nu ska jag vara snäll, hennes banor var okej.
Priser: Här har vi iaf ngt bra, när jag och Todd vann så fick vi ett skrittäcke från Jacson, gehäng, rosett, plakett och en JW borste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0