Gårdagen

Ledsen att jag inte skrev igår, men ville lägga allt fokus på ridningen ;).
I la:n rev han ett då jag klantade mig och lutade mig lite framåt, irriterande minst sagt.
Sen hoppa vi msva:n, den va mkt teknisk och svår, två bommar rulla ner, men vi hade lika gärna kunna varit nolla då han knappt nudda dom.
Men jag är otroligt nöjd med msva:n då rundan va otroligt rytmisk och bra, han hoppade sjukt bra! Känslan va underbar, han klarade allt annat perfekt.
speciellt nöjd är jag med distansen jag va mest orolig för innan, det va en maxad oxer till trekombination, med antingen 7 lite fram eller 8 lite tillbaka (om jag inte minns fel), men det var nog det bästa under hela rundan :).

Kommentarer
Postat av: berit

å neeeej jag trodde ju du låg påkörd på E4an :'''''''(

2011-09-25 @ 09:42:57
Postat av: anonym

undrar vem det va som fotografera i Tierp!

2011-09-25 @ 11:46:07
Postat av: Julide Yoldas

fin blogg! :)

2011-09-25 @ 17:40:40
URL: http://juulideyoldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0