Så grym

Kom nyss hem från träningen, Cattis plågade mig en bana utan stigbyglar och lite övningar.
För dig som undra så ska jag berätta, min tränare heter Catharina Hadin, hon har tävlar en hel del själv,
mest unghästar tror jag. Hon är otroligt duktig som ryttare och tänare.
Hon ser alla, ger alla samma uppmärksamhet och kollar vad just DU behöver träna på oavsett vilken nivå du är på, sen är hon även väldigt bra mentalt också, något jag tycker är väldigt viktigt.
Jag tränade för henne redan på min första b-ponny, men slutade av ngn anledning när jag började tävla för heby.
Men i vintras började jag träna för henne igen och nu tänker jag stanna, för hon har verkligen hjälpt mig otroligt mkt och jag är grymt tacksam.

Här är lite bilder på henne från Globen:



(de två undre bilderna är tagna från: http://z-stallet.dinstudio.se/diary_74.html)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0