Gagnef'

Är väldigt nöjd med Todd igår, han hoppade super!
Dock lite surt i globenkvalet, för han va perfekt på alla andra hinder!
och jag hade allt fokus på varje hinder och distans, men så släppte jag det en gång...
Men aja, i det stora hela så va det en riktigt bra runda :).
Sen va La:n bra oxå, haha fick en miniplattång x), hahaha lär väl ta flera timmar att platta det :p.

Vad jag tyckte om Gagnef...
Bana, gillar att den är rätt stor och bra underlag
Framhoppning, tycker om att dom har två framhoppningar, så det slipper bli så trångt, sen att den ena lutar gör mig inget eftersom det gör banan också ;).
Priser, tyckte dom hade bra priser, inte en massa onödigt krafs som ingen vill ha.
Anläggningen, är i övrigt väldigt bra, dock va hagarna man red igenom till framhoppningen rätt leriga, men inte mkt dom kunde göra ngt åt.
Servering, dom hade rätt bra allternativ, sen att jag tyckte kycklinggrytan är en annan femma.

Jag gillar Gagnef, alltid gjort, dom är rätt snabba och banan bra.
Dock är det lite dåligt att dom haft lite problem med att använda equipe, menmen.
Har varit där fyra gånger nu och det har alltid gått bra så, what's not to like, haha :).


Träffade grymma människor också,
bla. Erika,
Isabella, Alle och Bea :).


Bilder från helgen kmr om ett tag.


Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

Sv: japp det var jag :)

Du kan skicka till : [email protected]

2011-09-11 @ 19:46:38
URL: http://nielsochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0