Vore grymt...

...om ni alla som läser min blogg kan gå in här , kommentera nej till stilbedömning och erat namn!
Sprid även länken.
Vi tävlar i hoppning, inte dressyr... vi vill bort från det ytliga.
Vi kan inte ha två personer som dömmer stil, herregud SM va bara kaos.
Jag kan säga att det jag fick mest beröm av från Alexander Zetterman tyckte Markne var de jag gjorde "sämst".
Dom sa helt emot varandra och det skiljde 6p mellan dom, sen vet jag även andra då det skiljde mer.
Sen att stilpoängen ska vara avgörande är fel, det ska INTE gå före hinderfel.
Tex Alle kom fyra i SM, med 1 tidsfel, medans hon som kom 3a hade 4a fel på hinder men lite bättre stilpoäng...
Sen att en utav dommarna tränade flera är inte heller rätt.

SÅ BORT MED SKITEN!
Det jag ber er om är att gå in, skriva erat namn och att ni är emot detta, tack på förhand.
och sprid länken.

Kommentarer
Postat av: vendela

vill man rida stil kan man tävla dressyr istället !! ;o <3

2011-09-14 @ 12:51:13
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Erika Bögqvist

Fuck till det där skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-14 @ 19:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0