12 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE OM MIG

  1. Det finns bara en person som jag aldrig stört mig på när den kallat mig kort, för duuuuuuh jag fattar att jag är kort, alla behöver inte säga det till mig ;)
  2. Förut avskydde jag svensk musik, nu ÄLSKAR jag de, nu nöts "Strö lite socker på mig"
  3. Jag önskar att Todd va storhäst så jag aldrig skulle behöva lämna honom
  4. Jag vill gå samhäll på Jensen ist för natur på Fyris
  5. Jag tycker det i många fall är roligare att umgås med killar än tjejer
  6. Jag har hittat en storhäst som jag verkligen vill ha
  7. Jag förstår mig inte på folk som säger att dom är kära i personer som dom aldrig träffat, typ kära i artister/skådespelare, inte vanligt heller.
  8. Jag och mina närmsta vänner visar vår kärlek till varandra genom "elaka" kommentarer, asså vi är gulliga mot varandra också, men inte sådär överdrivet gulligulliga haha, går efter situationen. Däremot finns det ju dom man alltid är gullig mot, don efter person typ.
  9. Jag kan knäcka typ alla leder jag har, kan knappt böja mig utan att knäna knakar och nacken knäcks sjukt många gånger om dagen.
  10. Jag hatade högstadietiden, men jag kan ibland sakna ngr av killarna i min gamla klass.
  11. Jag verkar ha en förkärlek till hästar som behöver fixas till, typ på marken osv.
    Sen har jag nog aldrig haft en "normal" häst, udda personligheter allihopa.
  12. Jag tycker Todd är den ultimata hästen, finns inget jag skulle ändra på, han är enligt mig perfekt.




bilderna tagna av Matilda


Kommentarer
Postat av: engen för i helvette

du är kort :)

2012-02-24 @ 19:48:03
Postat av: matilda

Wiiee vi fick en länk ^^

2012-02-26 @ 22:20:16
URL: http://www.twissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0