Det som hände i Heby...

...var att jag hoppade msvbn, Todd va grymt fin och riktigt snabb, jag var första startande. När jag lämnat banan så säger dom att jag ska gå upp till domartornet för dom hade ingen tid på mig, vänta whaaat?! Jag kollade på alla c, vi va LÄTT snabbast, jag gick till domaren, va tvungen att rida om...
Ilskan bara steg, hade gjort en asbra runda och skulle ha vunnit(!!!!) och nu skulle jag bli tvungen att rida om för dom hade ingen manuell tid på mig heller. Jag typ skällde ut dom (a), mamma försökte lugna ner mig. Dom kollar alltid så att tidtagningen fungerar innan dom startar klassen, men neeeeeej inte nu, shit. Fast dom bad om ursäkt, men iaf, det va ett globengehäng jag blev av med... för när jag red om så kom jag fel till kombinationen och la en volt, så då fick jag näst snabbast tid så kom tvåa. now you know that story ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0