Godmorgon eller något

Hehe känner att min statistik är lika ojämn som mina inlägg, får nog skärpa mig så den hålls uppe ;).
Igår tränade jag på morgonen och Todd va verkligen SÅ FIN!
Idag blir det första tävlingen för året, fett taggad, blir en La och en MsvB i Heby.
Eftersom vi har så pass nära + att jag startar de två sista klasserna så åker vi härifrån först runt 2,
så innan dess så ska jag ta och plugga, sen så ska jag kolla igenom några av ritterna vi gjorde förra året
för att påminna mig själv lite extra om vad jag behöver tänka på och för att tagga & fokusera.
Kommer självklart uppdatera efter jag hoppat också, kanske något mer inlägg innan, får se vad jag hinner med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0