HEJ VÄRLDEN, ENGMAN HÄR

Det var ett tag sen jag skrev här sist, nästan lika länge sen de va som Anger uppdaterade ngt ordentligt inlägg (förutom idag då) haha ;) Men för er som har missat mig, så kan jag säga att jag är Angies bästa kompis och hon hatar mig vs. älskar mig typ varannan dag! Lite ostabil tjej, men de e ju inte så  konstigt med tanke på att hon väger 20kg :)


Jag vet inte vad jag ska skriva.... Red lite bommar med Lillen nu på kvällen, byggde om det sen så ska upp och hoppa imorgon innan lektionerna - klockan ringer 06.15 =jag vill sova!

Langar en bild på mig och min fina plutt, så vi lyser upp bloggen lite med vår snygginghet :'DD


Jag kanske skriver något seriösare imorgon, nu är jag trött och har ingen ide!

Kommentarer
Postat av: ina

kolla gärna in bloggen och släng in en kommentar! :)

2012-02-11 @ 11:43:55
URL: http://ponyryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0