JAG LEVER, WOHOOOOOOOOOO

Har verkligen inte haft tid att blogga.
Haft plugg och igår kom jag hem från skolan halv 8 -.- ....
Det bästa med att bo mitt ute i ingenstans måste ju vara bussresorna.
Det är verkligen svårt att hinna med allt jag skulle vilja hinna göra, mitt schema är inte direkt det bästa heller,
sen åker jag buss 3-4h totalt, sen går bussarna bara en gång i timmen.
Om jag bodde i stan så skulle jag tjäna ca 6h varje dag!
Jag tycker ibland det är lite komiskt hur vissa av mina kompisar som bor i stan klagar på att dom har det så stressigt, att det inte finns tid nog för dom att plugga. Kan inte låta bli att fundera vad dom klagar om hehe,
för dom har typ 6h mer än mig (m bussar, byten, vänta osv) och sen dom som inte sportar, eller håller på med
sporter som dom tränar i typ 2ggr i veckan... Jag är i stallet 2-3h varje dag, så då slänger vi på det och då har dom ca 8-9h mer än mig där dom kan plugga, träffa kompisar, sova eller vad dom nu gör.
Skulle inte ens överväga att sluta rida, men shit va skönt det skulle vara att bo i stan eller iaf närmare!

Dom här bilderna är tagna i "centrala tärnsjö", finns ingenstans här där man inte ser skog.



Kommentarer
Postat av: egg

har alltid undrat hur det ser ut i tärnsjö.. serri, trodde inte det var SÅÅÅÅ öde...

2012-02-01 @ 13:52:41
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va? Jag ser ingen skog nånstans , storstan!<3

2012-02-01 @ 15:32:11
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: din man

Ser väl mysigt ut? hahaha ;)

2012-02-01 @ 16:21:11
URL: http://isabellabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0