LANTISBUSSAR FOR THE WIN!! NOT

Sitter på bussen till skolan, brukar egentligen sova då men märkte att mina gratis sms va slut och att jag bara hade en krona på mobilen så va tvungen att snabbt fixa det, sen hamnade jag här.
Har bara två lektioner idag, matte och historia.
Igår slutade jag kvart över 5 och kom hem först vid halv 8, därför dålig uppdatering.
Men idag så blir det bättre :), tror även att blogg.se fixat så att det går att kommentera fast man mobilbloggar nu, det var på tiden tycker jag allt!
Kommer att komma lite längre inlägg idag också, men nu ska jag lägga undan datan, grymt trött,
inte lätt att bo på landet och åka buss 1.5h enkel resa till skolan haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0