ANGER ÄR DÖD

Anger verkar ha dött och jag hatar när hon inte uppdaterar. Så nu gör jag det åt henne! Just nu sitter hon och tittar på tv, pratar i telefon med mig och smsar med Kevin, Sparris och kanske ngn mer, vem vet? inte jag iaf.
.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men kände att hennes blogg måste uppdateras! Idag har jag ridit ut på Lillen och han var duktig! Gjorde hundra halter och övergångar, min duktiga lilla häst!
.
Två söta bilder jag hitta från strömsholm i somras :)
.
*alla som vill att anger ska uppdatera räcker upp en hand*
.

// Engman

Kommentarer
Postat av: engman

RÄCKER UPP BÅDA MINA HÄNDER FAN

2012-01-04 @ 18:36:47
Postat av: Isabella Bergh

HÄNDERNA ÄR UPPE!!!

2012-01-04 @ 20:33:32
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: lisa

jag räcker oxå upp min hand!

2012-01-04 @ 22:15:19
Postat av: Anonym

äh de löser sig

2012-01-04 @ 23:04:42
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0