DAGEN

Missade ju bussen imorse som ni vet, sen skolan och hade matte och kriminalteknik.
Kom hem halv 6, åkte direkt till stallet och red, jobbade honom först på åkern,
så han va mjuk i sidorna och gick i bra form med mycket tryck i bak för endast sits och mjuka händer.
När jag var nöjd så fick han gå en sväng i skogen också, det gillar han (y).
I övrigt har jag spelat en massa DrawSomething, nu borde jag verkligen ta tag i webbdesignen, ska ju visa upp det sista gången imorgon, hehe den är inte så vacker just nu...
Men det är så mkt roligare att spela och kolla film (a), här får ni lite fina teckningar iaf ;)


Tält á la Estrid

Tiger / Karl

Afro / Jackie

Popcorn / jag


Kommentarer
Postat av: Alien

Mitt tält är proffsigt!!

2012-03-01 @ 22:15:10
URL: http://estridjonzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

AFROOOOOOOO <3 kram och ha det bra, sköt om dig gumman <3

2012-03-02 @ 00:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0