MIN VILDE...

Dagen börjadee med att kolla på Vakna med NRJ, älskar det.
När det var slut så drog jag ett träningspass och cyklade sedan till min kära häst, tog av bandaget och svullnaden har blivit mindre men den var inte helt borta, kände på benet och han var inte öm alls så det är ju bra, sen skulle jag springa med honom och han inte bara lite vild. Efter bara några meter så lekte han hingst när han sprang där bredvid mig och sedan började han bocka och for åt alla håll, tur att man är van med hästar och kunde hantera det, hade jag tappat honom så hade han garanterat hoppat in i hagen. Han har ju bara vilat i tre dagar också, jag känner att han kommer vara rolig att rida när jag kan börja rida honom ordentligt igen, kommer behöva ett säkerhetsbälte haha ;) imorgon ska jag iaf skritta honom och försöka få honom att hålla sig i styr. Men han borde vara helt bra i benet snart, han visar ju inga tecken på att ha det minsta ont iaf, tur det, mitt lilla galna hjärta <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken tur :D

2013-04-28 @ 19:34:50
URL: http://nattstad.se/ninaah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0