TRÖTT

Jag är helt slut efter den här helgen, har heller inte haft tillfälle att skriva. Vi åkte hemifrån vid 6 i lördags, vaknade 4 av någon anledning. Tågresan till Göteborg tog hundra år, blev ca 1.5h försenade. När vi kom dit så åt vi och gick sen till mässan, där jag träffade Isabella :D, lite senare kom även sparris ett tag och Åhlström, sen träffade jag en massa andra också såklart. Kollade på eftermiddagshoppningen med Bella och sen på kvällen va jag ut med Åhlström, sov runt 5h den natten.
På söndagen drog vi till mässan först, jag köpte det där skärpet jag tjatat om att jag vill ha hur länge som helst, fick en jättefin grå kavaj av Marie <3 och nya tävlingshandskar av mamma :) , lägger ut bilder på det senare.
Sen kollade vi på världscupfinalen. Tågresan hem så var det jag och en massa mattetal. Vi kom hem tolv, sen upp halv 6 idag, om jag är trött? Att säga att jag är väldigt trött vore en underdrift, men jag behövde det här helgen, underbart.
Dock har jag världens abstinens, jag vill rida...
Just nu sitter jag i bussen hem från stan, när jag kommer hem ska jag åka till stallet och pussa på min älskling :)


Kommentarer
Postat av: Nina W

GHS var grymt! :D

2013-04-29 @ 17:00:39
URL: http://nattstad.se/ninaah
Postat av: Engis

Vill ossoooo va me

2013-04-30 @ 08:31:34
Postat av: Engis

Vill ossoooo va me

2013-04-30 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0